poniedziałek, 5 października 2015

Sukces w konkursie plastycznym - "Moja gmina w 25 leciu - wczoraj , dziś , jutro"

Kolejny sukces odnieśli nasi plastycy. W gminnym konkursie ogłoszonym przez Urząd Miejski, a zatytułowanym "Moja gmina w 25 leciu - wczoraj, dziś jutro" zajęliśmy kilka czołowych miejsc. Nie obyło się też bez wyróżnień. 
Oto wyniki:
kategoria gimnazjum - "Moja przyszłość w mojej gminie' - fotografia

I miejsce Katarzyna Kobusińska IIa
II miejsce Dominika Stypczyńska IIIb
III miejsce Paweł Czajka IIIb

kategoria kl. IV-VI - "Pałuki - moja mała ojczyzna" - kartka pocztowa

II miejsce Aleksandra Kużdowicz Va
III miejsce Marta Janowska Va
wyróżnienie Nicole Krawczak Vb

kategoria kl. I-III

wyróżnienia: Wiktor Konopacki, Marek Jaśkowiak IIc, Zuzanna Lach IIIb

zdobywcy czołowych lokat:Ola, Dominika, Kasia, Marta i Paweł.

wyróżnieni: Nicole, Zuzia, Marek i Wiktor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz